tirsdag, desember 05, 2006

PÅ LUFTA IGJEN!

Dette er nesten flaut, men nå skriver jeg endelig igjen... Desember har jammen alt kommet! Men været er ikke helt jul da, 10 varmegrader og 0 snø... Vi har en brasiliansk familie i klassen, og de har aldri sett snø før, så jeg håper virkelig det kommer noe!

Milla har fylt 1 år (16. november) og er blid og i farta. Ho kan ikke gå enda da, men er svært så stødig på å stå og å reise seg alene. Og ho fikk dokkevogn (Eller "My first Rullator") av farfar til bursdagen, så den kan ho trille rundt på mens ho går! :) Ho er virkelig søt... Bare se her!


Vi har hatt en travel høst, med bursdagsfeiringer i fleng, skoleturer og andre turer og besøk av Elias, Uma, Leif Ingvald og Milchelle. Det var veldig koselig! Milla og farfar på Millas 1-årsdag.


I helga var vi på Karmøy en tur, og da bodde vi hos tante Sigdis og onkel Knut. Det var så hyggelig å se dem igjen, og også Kari, Lars Ole, Dagny og Hans Kristian. Vi var der for å ha noen barnemøter, men rakk å være ganske sosiale også...og spise mye av tante Sigdis' deilige mat... Milla var for første gang ikke med oss - og vi var altså for første gang en helg uten Milla. Ho var hos mormor og morfar og hos tante Michelle og onkel Leif Ingvald på søndag. Ho kosa seg visst også veldig, og var så blid så en sol hele helga.
Men jeg var veldig glad for å se Milla igjen, savna ho veldig på slutten!

Ellers er det bare to uker igjen til jul nå, og det skal bli deilig med juleferie! Ikke det at livet her er så slitsomt, men jo....litt rolige omgivelser skal bli godt...

Men nå er det jammen snart kveldsmat...så jeg må stikke... men ja..hm...jeg skal virkelig bli litt flinkere igjen altså! Syns jeg var så godt i gang en stund, men så dabba det sinnsykt av...men...bli ikke fortvilet - I'll be back! (Og hvis du syns jeg er alt for treig, så send en klage!! :) )

2 Comments:

At 11:41 p.m., Blogger irene said...

Takk, takk, takk!!! Det var jammen på tide:)
Åh som vi savner dere!!!
Går liksom glipp av sånne store ting som 1. års dager og sånn.. Kjipt!
Milla ser fantastisk herlig ut!!!

ha en super adevntstid!
og her kommer en liten klage: oppdater litt oftere da.. Pliis! :)

Klem fra Irene
(Håkon er på jobb, men han hilser nok)

 
At 10:23 p.m., Anonymous Anonym said...

hei på dere:) så koselig med en oppdatering igjen:) venta en stund på den heidi;) tenk at milla er et år alt,tiden har jo gått så fort! gleder meg såååååååååååååå masse til å se dere igjen i jula,savner dere masse!!!! klem fra Rosa;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home