tirsdag, juni 27, 2006


Ferien har kommet til Halvorsen!

Endelig har jeg satt meg ned og tenkt å gjøre noe med denne bloggen! Hehe...ting tar tid med Halvorsen vettu. Hvertfall sånne ting...noen ting går veldig fort, mens andre ting...ja.... tror spesielt Håkon og Irene i Australia har merka det...skulle ha sendt film til dem, skulle ha sendt bilder til dem, skulle ha oppdatert bloggen....skulle ha....osv...osv... Men, men... Kan skylde på Milla da! Det er mye mer fristende å være sammen med ho enn å drive å oppdatere en blogg... Men nå har ho jo lagt seg, så da har jeg ikke mye å skylde på. Torkjell forstyrrer meg heller ikke, for han sitter og ser på TV...

Nå har vi ferie! Hvertfall littegrann da... Vi er på Borgenhaugen og her har vi det helt herlig. Kan nesten kalle det for Hotell Holtskog. I går f.eks. fikk vi stekt makrell fiska av Asbjørn (svigerfar) himself. NAM! Vi har sånn sett ikke helt ferie ennå da, skal på Frie Venners Landsmøte/sommerstevne på sørlandet og ha barnemøter neste uke, men så er det ferie! Gleder oss til å dra til sørlandet da, det er alltid så gøy å jobbe på stevner. Man er et team, og det er alltid så mange bra folk man blir kjent med. Men vi har aldri hatt så stort opplegg før, det kommer ca. 200 barn! WOW... Men Herren er med oss... Med Ham med oss kan vi gjøre alt. Uten Ham blir det bare dødt og underholdning, og det er jo ikke det som er poenget.

Ellers er Milla den søteste som finnes på denne jorda... :) Skal jammen se om jeg får lagt ut noen bilder her...har aldri gjort det her før, så vær tålmodig med oss, er ikke sikkert bloggen blir helt perfekt og flott med det samme! Men Milla ja... ho vokser og vokser og smiler og ler...bortsett fra i dag, da har ho vært heller sutrete. Kan kanskje skylde på noen tenner? De kommer nok veldig snart nå tror jeg. Og så tror jeg ho begynner å bli frustrert over å ikke komme seg dit ho vil... Jeg sier til ho at ho må lære seg å krabbe, men ho hører ikke på oss da gitt... Men sitte kan ho og rulle... er ikke verst bare det!?! Og så kan ho sjarmere farfaren sin! Han er så stolt av jenta vår at han kan stå på hodet for ho tror jeg! (Ikke for det, det fleste som treffer ho blir rimelig sjarmert...) De siste dagene har vi også finni ut at ho har et ganske heftig temperament. Torkjell sier at ho har det etter meg...?? Kan vel ikke stemme det?? Man hører veldig godt når ho skriker av sinne...og det gjør ho når ho ikke får det som ho vil... Men vanskelig å underholde er ho ikke, det er bare å gi ho ei plastskje eller ei klesklype. Det kan ho holde på med ganske så lenge og være fullstendig begeistra. Ja, det er bare skryt, skryt, skryt....

Ellers er livet her ganske sløvt om dagen. Jeg har vært sjuk (forkjøla) i to dager nå, og sovi ganske mye, er helt dau... Torkjell sier at jeg er som en mann når jeg er sjuk...hehe... Han har forresten kjøpt seg ny såpeboblemaskin i dag! Veldig stolt av den, og den blåser virkelig mange bobler! Veldig moro! Han har det ganske bra trur jeg, liker å daffe og nyter livet... Været her er ikke helt topp, men det gjør ingenting. Vi har det fint uansett.

Hm...nå skal jeg heller utforske bloggen litt mer og se om jeg får gjort noen flere endringer her....så blir du vel fornøyd, Håkon? Det er mest til ære for deg og Irene, altså! Men for all del, det er jo greit å ha kontakten med flere gjennom denne her... Vi er veldig glad i alle venner og familiemedlemmer! Er bare så synd det ikke blir alt for mye kontakt hele tida, men det er ikke fordi vi ikke bryr oss! Dere er stadig i tankene våre, og også i bønnene.

Klem fra Heidi :)

4 Comments:

At 9:52 a.m., Anonymous Anonym said...

Artig! Skal se du får tid og lyst til å skrive mer etterhvert. Lykke til med 200 barn, dette er ikke noe problem, verken for dere eller Gud. Kan på en måte si at uten dere hadde Gud hatt et problem, eller hva?

 
At 7:22 p.m., Anonymous Anonym said...

dette ble bra heidi:) fortsett sånn:) kjempekoselig bilde også:) takk for hyggelig samvær her om dagen,alltid like koselig å besøke dere:) håper vi sees snart igjen:) klem;)

 
At 11:49 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei og hallo, kjære gode fam. Halvorsen!!

Flott og koselig blogg! Blir glad av å tenke på dere, vøth! Bra jobba! Håper vi får sett litt til hverandre i ferien!

Også har dekk slekk en pen unge! Ja, hu blir en supersøting!

Glad i dere alle tre!

Hilsen minste brorsan, Trygvis
PS:Benny hadde sikkert hilst, hvis ho hadde visst at jeg skrev;)

 
At 3:54 p.m., Anonymous Anonym said...

hei hei. morsomt å se folk med så mye klæ... morsomt å se kjentfolk på nettet. nå sitter jeg oppe hos dere på borgen å slækker i ferien min. håper dere har det fint og takk for sist på mat og trebåt festivalen. det er så morsomt å se Milla vokse til og tillegge seg mer og mer .., øh Milla. vi får finne på noe når dere kommer hjem igjen. kjenner dere noen med båt? ta`t lugnt

broronkelsvoger-knut.

 

Legg inn en kommentar

<< Home