tirsdag, august 22, 2006

SISTE VERS AV SOMMERFERIEN

Nå er det bare 6 dager til vi begynner på skolen igjen! Det blir deilig skal jeg si... :) Tenk så heldige vi er som går på en skole som vi gleder oss til å begynne på!
Å, forresten, jeg er så glad i dag...har endelig fått tilbake den bærbare pc'n min fra reprasjon... den har vært borte fra meg i hele sommer - halvannen måned! Og den andre dataen vår er litt rar, så jeg har ikke kommet inn på mailen min, og den siste uka har jeg ikke kommet inn på bloggen heller... Men nå!! Det føles fantastisk!

Vi har hatt to flotte uker - ikke gjort så veldig mye egentlig, bare treffi noen folk og sånn... F.eks. har vi vært litt sammen med Håkon og Irene (broren og svigerinna mi). De bor egentlig i Sidney, Australia, men kom hjem til bryllupet til Trygvebroren vår. Det var så koselig å se dem! Og de hadde aldri truffet Milla... Vi var og møtte dem på flyplassen med verandaflagget til svigerfar. Ganske morsomt!

Håkon og Irene...

De var storsjarmert av Milla de også...trur nok ho var like søt som de hadde hørt rykter om! :) På torsdag skal vi treffe dem igjen, og det blir virkelig koselig!

Må jo nesten vise noen bilder av min kjekke minstebror og hans vakre kone også! Siste bror ut i ekteskapet! Jeg er svært så stolt av dem! Storebror Leif Ingvald via dem - hans første vigsel, men det gikk bra! Han spurte om det han skulle, og de svarte ja begge to...

Trygve og Benedikte ble lykkeliift! (Leif Ingvald har tatt disse bildene, og hvis du vil se flere, gå inn på linken til hjemmesiden hans)

De hadde den stiligste inngangsmarsjen jeg noen gang har hørt!! Skulle gjerne hørt den en gang til! Det var med 4 trommeslagere (pluss band selvfølgelig) - to sto på hver sin side av midtgangen med hver sin store gulvtam og spilte litt irskaktig rytme...selve inngangslåta var en salme "deg å få skoda". Utrolig flott!

Milla var i sitt andre bryllup, og stråhatten hennes fikk sitte på litt lenger denne gangen... :) Det går bare bra med henne forresten! Lucky Luke skyter fortere enn sin egen skygge - Milla krabber fortere enn sin egen bukse....

Eller driver vi og rydder og sånn om dagen, skal jo gjøre klar leiligheten til Maria som bor her når vi er på skolen... vi drar fra Særp på fredag, og blir i Båstad hos foreldrene mine i helga, og så drar vi på skolen på søndag! Litt rart at ferien har tatt slutt...den var jo så lang!

Ha en riktig god helg!

Klem fra Heidi.

PS! Du må ikke ha en egen blogg for å skrive kommentar altså. Kan bare trykke på "comments"-linken rett under her. Og hvis du ikke kommer til på noen annen måte, kan du bare velge anonymous og skrive hvem du er i selve hilsningen... :)