mandag, september 11, 2006

FULL FART...

Nå har vi vært her på skolen i to uker, og skal jammen si at tida flyr! Puh.... har vært ganske mye å gjøre siden vi starta opp... Litt annerledes nå når vi har gått her et år før, veit liksom hva man må igang med da, og drar med oss de andre... f.eks. øving! Vi øver og øver og øver....med band/lovsangsgruppe...men det blir det jo mindre av etterhvert. Forrige uke var vi med og hadde teltmøter på et lite sted som heter Skoppum, så da var det fullt kjør, og til torsdag drar vi til Volda og skal være der i 10 dager... Der skal vi ha to leirer, to familimøter og vitne og synge på to andre møter...så det er nok å forberede!
Men det er morsomt å komme igang også da...bli kjent med nye folk og all ting. Vi er 13 i klassen nå, og det er veldig hyggelige mennesker! Halvparten gikk vi sammen med i fjor da, så det var ikke så skummelt å begynne i år som i fjor. Vi bor på en gang sammen med en familie fra Brasil, og de er så koselige! Og gode i norsk har de også blitt! :)


Pastor Adriano på datarommet. Han synes brunost smaker såpe!! (så hvis du skal til Brasil, vet du hva du trygt kan ta på brødskiva...)

Jeg lovte dere jo bilder av romma våre også:

Millas rom...ganske stort og fint - og ganske tomt uten Milla!! (Ho og Torkjell er på babysvømming nå, så da fikk de ikke være med på bilde...)

Torkjell og mitt sitt rom... vi har en deilig stolkrok!! Med amrikanske lenestoler med fothviler...mmm!! Det blei faktisk ganske koselig! :)


Og så er det William og Ingeborg - men de hører ikke til rommet vårt da. William går i klassen vår, og Ingeborg er dattera til husfar og husmor. Og lekekameraten til Milla!

Men nå må jeg gå å spise kveldsmat....er allerede et kvarter for seint ute! Skal snart skrive igjen...men da er det ikke helt sikkert jeg rekker å ta noen bilder da... :) Hehe...ikke at det er så slit men......

Ha en fin kveld og Gud velsigne DEG veldig masse!!!

Et lite godvers fra Bibelen også: Johannes 14:4: Jesus sier: "Den som kommer til meg skal aldri mer tørste, men det vannet jeg vil gi ham skal bli i ham en kilde som veller fram til evig liv."

Klem fra Heidi :)

4 Comments:

At 11:27 a.m., Anonymous Anonym said...

Hei og hopp:)
så artig og endelig se hvordan dere bor på skolen:) så ut som dere har så fine og koselige rom,så nå må jeg nok snart besøke dere så jeg får tittet ordentlig;)
savner deg veldig alt da heidi,men vi sees vel om ikke så lenge igjen håper jeg! dere får ha en super tur til volda og lykke til med leierene og møtene dere skal ha!
Veldig gla i dere!
stor klem fra Rosa;)

 
At 11:46 p.m., Blogger irene said...

Så koselig det ser ut! Fine rom!
Er dere 13 i klassen deres? Jeg trodde du sa at det var 13 på hele skolen... Missforstod nok litt da..
Her har våren virkelig kommet; jeg ahr blitt solbrent og håkon har blitt brun.. urettferdig, men sånn er det:)
Vi snakkes!
klem fra Irene

 
At 10:00 a.m., Anonymous Anonym said...

Hei,
eg er journaliststudent i Volda. Lurte på om eg kunne få vere med på eit av arrangementa dykkar?
Fint om du tar kontakt.
Mvh
Hanne L Kirknes
kirknes@hivolda.no

 
At 10:43 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei på dere. Takk for sist. Finner fram til dere via Irene og Håkon og jeg syns det er veldig koselig å kunne følge med dere også. Ser at veslefrøkna har det bra og at dere voksne også trives. Det er bra. Ha en fortsatt fin tid på skolen. Titter nok innom igjen.
Hilsen Anne Lise (Irenes mamma)

 

Legg inn en kommentar

<< Home