fredag, september 01, 2006


PAKKET OG KLART FOR ET NYTT SKOLEÅR...

Det tok sin tid å pakke seg ut av leiligheten i Særp etter sommeren, men til slutt hadde vi fått pakka med oss alt! :) Og nå har vi til og med fått pakka oss ganske ut igjen her på skolen. Vi har fått andre rom enn i fjor - denne gangen i andre etasje. De er veldige koselige og romslige og vi trives godt her oppe! Ingen edderkopper når man lukker opp vinduet f.eks... Vi har vært 6 dager på skolen her nå, og vi har det fint! Godt å være tilbake, og også spennende... Nye folk i klassen, og nye utfordriunger. Milla har jo begynt hos dagmamma også, og det går kjempefint! De er 6 barn tilsammen og har et eget barnerom på skolen der de er. Milla liker godt å være sammen med de andre barna (og jeg tror også de liker å være sammen med Milla...) Har ikke tatt noen bilder av romma våre enda, men skal se om jeg får gjort det når vi har pakka ut av alle eskene (det er bare et par stykker igjen altså).

Noen dager før vi dro til skolen var vi sammen med Håkon og Irene for siste gang før de drar tilbake til Sidney. Det er ganske trist å tenke på at vi ikke ser dem på over ett år! Vi var sammen med Leif Ingvald (storebror) og familien denne dagen også, og hadde det kjempekos!

Milla og Uma koste seg sammen i Umas vogn

Uma og Elias (Millas søskenbarn) likte å løpe rundt på Høytorp fort! Elias hadde veldig lyst å prøve kanonen på ordentlig...

Bye bye, Irene og Håkon...vi er så glad i dere!!!

Hm....det var visst alt for denne gang! Kommer tilbake med mer seinere... og vet du, nå sitter jeg i en deilig amrikansk lenestol med fothviler på et av våre koselige rom og lager denne bloggen, så det skal jeg si deg er en flott forandring fra å sitte i klasserommet!!

Ha en riktig god helg, og Gud velsigne deg i massevis!!

2 Comments:

At 10:24 p.m., Anonymous Anonym said...

hei og takk for sist:) så flink du er til å oppdatere bloggen da heidi:) kjempekoselig å kunne følge med på hva dere foretar dere:) var veldig koselig å besøke dere i særp før dere reiste tilbake til skolen igjen. savner dere alt da,men vi sees igjen om ikke så altfor lenge håper jeg;) dere får ha det så bra så lenge.så snakkes vi:) gla i deg jeg;)
stor klem fra rosa;) (eller svartoransje om du vil;))hehe

 
At 1:56 p.m., Blogger irene said...

Godt at dere har fått det så fint! Gleder meg til å se bilder av rommene deres! Vi er tilbake i Sydney, og i dag begynnte Håkon på skolen igjen. Nå sitter han og studere, noe som er litt merkelig at jeg ikke trenger å gjøre lenger.. Så nå sitter jeg på sofan og ser på tv mens jeg surfer på nettet:) Deilig å slippe lekser!! Ha en fin uke! Vi snakkes. Klem fra Irene

 

Legg inn en kommentar

<< Home