lørdag, februar 23, 2008

VINTER OG VÅR...

I dag er det 9 varmegrader og solskinn! Utrolig deilig, og man får skikkelig vårfølelse! Men det er jo egentlig vinter, så det er jo slett ikke umulig at snøen kommer igjen...

Lenge sida jeg har fått oppdatert her nå, men nå tenkte jeg å bare gi et lite livstegn fra oss, så får det komme bilder osv senere.

Er litt vanskelig for meg å blogge nå, for jeg mista synet helt på høyre øye for ca en måned sida, så da ser jeg ikke så mye av det som foregår på pc'n... Har et lydprogram som leser skjermen for meg (til og med på sunnmørsk!!), men blogspot er ikke så lett å orientere seg i på lyd!

Ellers har det vært en begivenhetsrik start på året, mye utfordringer... Joel har akkurat hatt lungebetennelse, og har vært ganske så slapp! Flere dager orka han ikke å smile en gang, og det er virkelig ikke likt ham... Men nå er han seg selv igjen, etter en pencillinkur, og i går knakk han virkelig krabbekoden! Så nå krabber han på riktig. :) Han begynte å åle seg fram i romjula, så han har jo kommet dit han vil ganske lenge, men han vil visst ikke nøye seg med det.

Milla kjatrer og skravler og sjarmerer oss fullstendig... I går kom ho til meg i sofaen og sa: "Jeg ekler deg". :) Ho synes ikke mammaen sin er ekkel, hvis du trodde det, men det betyr altså "Jeg elsker deg". Det smelter et mammahjerte! Og Torkjell og blir rimelig blaut når han hører "kjære pappa'n min"...

Vi har det veldig fint sammen, vi fire, så selv om ting har vært litt tøffe rundt oss den siste tida, så har vi det godt.
Torkjell har oppdaga at han kan laste ned gamle nintendospill fra internett, så han sitter stadig og spiller og spiller...
Og min mormor er for tida på tv! :) Ho og Oscar, hennes samboer, er et av pensjonistparene i Charterfeber på tv3... hver torsdag kl. 20.30... Vil vel egentlig ikke anbefale det programmet, er ikke så bra serie, men mormor oppfører seg så pent så! :) (finner det på nett-tv også)

Hm...skal heller se om jeg får til å legge ut noen bilder om ikke så lenge jeg...

Ha en strålende helg fortsatt! Og husk: Løft blikket ditt og se på Jesus, han er verdt å både leve og dø for!!

Klem fra Heidi

1 Comments:

At 10:48 p.m., Blogger Familien BS said...

Så artig å høre om utviklinga til Milla og Joel!

Ingrid, som nå har blitt 9 mnd., sitter med støtte i ryggen, ruller rundt bortover gulvet, og sier noen ord.

Hilsen Øyvind

 

Legg inn en kommentar

<< Home