mandag, mars 19, 2007

LITT MER FRA LIVET I HAMMERFEST
Endelig har vi fått vært litt ute! Vi hadde en lang tur til et sted de kaller prærien her en dag, og det ligna faktisk på en prærie...bortsett fra at det var fullt av snø da... Rebekka og Terje har ingen bil for tida, så vi gikk helt fram, og det var et godt stykke! Men ganske forfriskende, og fortauene var fulle av is, så vi skulle nesten hatt skøyter på oss istedet! Milla er ikke så veldig glad i snø enda da, men ake det liker ho! Bare ho slipper å ha direkte kontakt med det hvite og kalde... :)
Ellers har det vært en ganske rolig uke, vi hadde mandagsklubben på mandag, jeg delte noen tanker på bønnemøtet på onsdag, og så prekte Torkjell på møtet på søndag, mens Rebekka og jeg hadde søndagsskolen. Rebekka debuterte med dokketeater, og det gikk kjempefint! Denne uka skal vi øve mer, og da skal vi filme litt så ho får se hvordan ho tar seg ut bak forhenget... :) (og det kan være nyttig for meg også, for det er ikke så ofte jeg har sett Olivia og åssen ho ter seg).
På lørdag var vi med på et fellesskristent opplegg her i forbindelse med "Pinse for alle" (100-års jubileet til Pinsebevegelsen i Norge). Det var veldig bra og ganske gøy, for Leif Ingvald var med i teamet som kom hit så da fikk vi vært litt sammen med ham igjen også! Ganske morsomt egentlig at vi treffes i Hammerfest!
Han tok med seg sin PC til byen for å sjekke mail...slo seg ned på en trapp i håp om det beste. Det var visst litt ustabilt, men jeg tror han fikk sjekka noen mailer hvertfall.
Ellers har Torkjell og jeg vært i hver vår bursdag her, så de er ganske gjestfrie som inviterer folk de ikke kjenner! En jentebursdag og en guttebursdag...så kan du jo selv finne ut hvem som var hvor...
Denne uka skal Torkjell en tur til Tromsø et par dager for å besøke Øyvind Strand, en kamerat han skal være forlover for til sommeren. Og så skal vi ha barnelederkurs og familiemøte, kanskje søndagsskole i Metodistkirken og i 30 års bursdag til Rebekka. Så det er litt som skjer!
Hvis du husker å be for oss innimellom, så husk spesielt på barnelederkurset, at vi kan få være til hjelp og inspirasjon og nytte for de som driver med barnearbeid i Filadelfia.
Ha en flott uke!
Klem fra Heidi

1 Comments:

At 8:51 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei kjære venn:)
Så flink du er til å oppdatere fra hammerfest da:) gøy å følge med på det dere driver med der.
Nå gleder jeg meg så utrolig mye til påska for da skal vi endelig treffes igjen! og det blir bare helt topp!! dere får ha det fortsatt bra i hammerfest så snakkes vi!! hils så mye til milla og torkjell:)
Stor klem fra Rosa;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home