lørdag, juni 23, 2007

ENDELIG ER VI HER IGJEN!

Jeg skrev jo at jeg skulle skrive snart igjen, men ja...det tok visst sin tid! (Men nå har jeg ikke fått en eneste klage-kommentar da, eller faktisk ingen kommentarer i det hele tatt, så da kan du vel bare ha det så godt!!??) Som du ser så bruker vi mye tid i bilen om dagen, Milla bak rattet og babyen i passasjersetet (heldigvis inni magen fremdeles...) :)
Det har hvertfall blitt noen turer fram og tilbake over fjorden etter at vi slutta på skolen! Badet på Skoppum har vært under oppussing, kjøkkenet der skulle males, og vi trengte å pakke i Sarpsborg, og jeg har nå legetime i Vestfold en gang i uka siden terminen nærmer seg... PUH! Men nå er det meste på Skoppum ferdig, tror jeg, og i løpet av denne helga er vi nok omtrent ferdige med å pakke i Sarpsborg også, så nå ser det ut til å bli flytting neste uke!! HURRA!!!
Trenger jo litt tid til å pakke ut der borte også, det må vi ha ferdig til 10. juli, for da skal vi ha barneopplegget på sommerstevnet til De Frie, og etter det er det jammen tid for fødsel! Skal bli godt å bo på bare ett sted igjen, på bare en side av fjorden! Pakkinga tar sin tid også, for alt går så sakte med meg nå, når magen har blitt så svær, og Torkjell har hatt mye annet å gjøre... Forrige helg var han i Volda på oppdrag og denne helga er han forlover i bryllup i Bergen. Og vi jentene, Milla og meg altså, savner Pappa, og Milla spør etter ham ofte når han har vært borte. Ho har det forresten bare bra, som du ser!




Ho elsker å ha på seg luer og hatter, og er en skikkelig skøyer! (men det er vel vanskelig å unngå med den pappaen og farfaren ho har!)

Ellers er det bra med oss alle sammen, altså, selv om det er travelt akkurat nå. Har rekt å nyte sommeren litt også, f.eks. forrige helg, da var Milla og jeg hos mamma og pappa i Båstad, og der vet du, blir vi helt bortskjemt! Og det mangler ikke på omsorg denne helga når vi er her i Særp heller, i dag har vi grilla med svigerfar, Knut og noen til, og i morra skal vi spise middag hos svigermor.

Hm...kanskje denne hilsenen er lang nok nå? Du fikk hvertfall noen bilder igjen! Jammen av hele familien Halvorsen! (det er jo da altså min mage som er øverst da, og inni der er jo Vesleungen...) Reidar (rektor på skolen) trur det blir jente igjen, og han har aldri tatt feil i sine gjetninger, sier han, så det blir spennende å se! Nå skal jeg være så smart at jeg ikke lover noe som helst om at jeg snart skal blogge igjen! :) Når vi flytter til Skoppum har vi nok ikke nett med en gang heller, men vi skal skaffe oss det altså, må bare finne ut hva som lønner seg for oss og sånn... Men om ikke før, så skal du hvertfall få se bilder av nykomlingen når jeg kommer til hektene etter det.

Inntil da: Ha en god sommer, og husk at Jesus vil deg bare vel og Han tar aldri sommerferie!

God klem fra Heidi


3 Comments:

At 6:43 a.m., Blogger irene said...

Hei Heidi!

Oj, oj, oj magen har blitt stor ja.. Vi går jo liksom glipp av alt det der engang til vi nå.. Tenk at snart er du mamma til to!! HERLIG!!
Takk for oppdatering med bilder. Hyggelig å se hvordan dere ser ut! :)

Vi skal også flytte snart. Det 10 juli skal vi ut her i fra og inn på det nye stedet. Men jeg gleder meg, blir godt å bare være oss litt!
Her er det vinter å kaldt, så vi drømmer om Norge og varmen:) Dere får nyte den og alt den bringer; grilling, bading, familie, is, shorts og glade fjes:)

Klem fra Irene

 
At 10:32 a.m., Blogger Unknown said...

Heisann.

På grunn av manglende samkjøring, men enorm skrivekløe tenkte jeg også at jeg skulle legge igjen en liten kommentar jeg også. Vi er inne og ser etter hver dag:-) Rart at neste gang vi treffes er du tobarnsmor og at milla faktisk er to... Men vi gleder oss veldig til det..

Lykke til med alt:-)

Brodern

 
At 12:12 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei på dere.
Kan jo bare si at jeg også er innom veldig ofte og ser etter om det er noe nytt. Men jeg tør jo ikke legge igjen beskjed hver gang. Det er artig å se hvordan og hvorhen dere er. Ser ut som dere er mye i farta, men det blir vel litt roligere tider nå med to små.
Ønsker deg lykke til med fødselen Heidi. Vi bare venter på oppdatering så snart det er over. Vi ønsker oss også flere barnebarn så vi bare venter og venter på de i Australia. Ha det godt alle tre.
Hilsen fra Øyer

 

Legg inn en kommentar

<< Home