mandag, august 07, 2006

VÅR SØTE LILLE MILLA

Det her blir rett og slett en liten skrytehilsen av den søteste jenta i verden! Men jeg regner vel med at de fleste som leser her også er mest interessert i henne... :) Det er merkelig egentlig...etter at Milla ble født, har vi blitt svært så populære blant alle og en hver! Hehe....men jeg skjønner jo det...
Har ikke jenta vår fått fin smukk forresten?? Vi kjøpte den i Danmark, kunne bare ikke la være... Vi var jammen i Danmark fra onsdag til søndag (i går), i København nærmere bestemt. På vei dit (på IKEA, Gøteborg) lærte Milla å reise seg opp selv! Moro...og hun syntes det var veldig spennende å se på alle folka og duene i Køben... Vi for øvrig, fant ut at vi nok heller foretrekker småbyferie i Danmark...hvertfall når det er høysesong og VARMT.
Milla har også lært seg å krabbe! Det lærte hun da vi var i Molde i bryllup. (ikke i selve bryllupet da, men et par dager før) Så, jammen lærer hun mye selv om vi er mye på farten... siste uka har vi kjørt 2500 km... og vi som skulle ha en stille, rolig sommer!
Bryllupet var kjempekoselig og det var så hyggelig å treffe Mariannes (bruden) familie igjen! Marianne er "lissom"-søstra mi, skjønner du, så familien hennes blir da også litt min. Synd ho bor så langt unna!
Jeg trur bare jeg skal vise dere noen flere bilder av Milla Helene jeg...du har vel ingenting i mot det?
Mormor og Milla spiser pølse. På grillfest hos Millas farfar.
Grillpartyet ble litt for slitsomt til slutt.... så Milla sovna på brystet til pappa. Ååå...!!
Milla og Marianne...
Odd Willy (brudens far) ble veldig godvenn med Milla. Her gir han ho grøt, men det spørs om ikke de mengdene med kake og is han før hadde fora ho med gjorde susen for det gode vennskapet! :)
Det er bra med oss forresten! Vi er jo helt bortskjemt med ferie... Resten av den skal vi bare kose oss her i Særp og treffe litt folk. Ja, også skal vi i bryllup igjen da! Til min kjære , kjære lillebror, Trygve! Det er på lørdag, og det blir så stas. Jeg gleder meg også til å begynne på skolen igjen! Skal bli så godt å komme i gang igjen...og å komme seg på møte også. Har ikke vært på møte på en måned!
Ha en fortsatt GOD UKE!
*Heidi*

2 Comments:

At 4:22 p.m., Anonymous Anonym said...

Må bare prøve om jeg får lagt igjen en kommentar... Er så glad i dere altså!! Og det her var jo ikke vanskelig! :) Ha en fortsatt strålende dag! Klem.

 
At 8:59 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei på dere:) så mange fine bilder av milla dere har lagt inn nå:)
lenge siden jeg har vært innpå her skjønner jeg for det var en del nytt,kjemekoselig:)
gleder meg til vi sees på søndag:)
stor klem fra rosa;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home