torsdag, juli 27, 2006

VARMT, VARMT, VARMT!

Hvis noen her til lands kommer til å klage på at vi har hatt en dårlig sommer i år, må det være av gammel vane! (Eller...det er kanskje ikke fullt så varmt over det hele?? har ikke sett værvarsel på en stund jeg...) Her i Særp er det hvertfall varmt! Og solskinn, mygg, deilig badevann, svette føtter, klamme dyner og klissete hender... :) Altså en helt fantastisk sommer! Uheldigvis har vi ikke fått nyti den helt som vi egentlig ville...har vært på farten endel hit og dit, og det har blitt mye kjøring...og det er ikke like behagelig i varmen!
Drar til Molde i bryllup i morra, og nå er alt pakket og klart trur jeg! Jeg har en suveren svigerfar, og han lager frokost til oss i morra rett før vi drar. Vi blir helt bortskjemt!
Milla har øvd opp dykkekunnskapene sine igjen forresten! Vi var i Børtevannet her om dagen, og ho bada og vi koste oss... :) Ho var ikke fullt så entusiastisk i vannet som for to mnd sida, men aksepterte det hvertfall! Det kommer nok tilbake...
Nå må jeg slutte for denne gang, for nå har Torkjell pussa tenna og er klar for køya, og siden vi sover i stua og pc'n står i stua, er jeg nok nødt til å gå av her...
Men vi kommer tilbake med mer! Kanskje får du se vår vakre Milla i finkjolen etter helga?? :)

Ha det fortsatt veldig godt!!!

Klem fra Heidi.

PS! Nå kan vi faktisk si at Milla skal pusse TENNER, for idag oppdaga vi hennes andre tann!

1 Comments:

At 4:02 a.m., Blogger irene said...

hei heidi! Det er så koselig at dere blogger altså!!! Savner dere! Kan ikke vente til å se Milla! Hun høres jo helt fantastisk ut:) Fikk dere mail av meg? Når begynner skolen for dere? Vl jo gjærne treffes litt når vi kommer hjem.. Forresten bare 8 adger til v setter oss på flyet!!! Jippi! Vi snakkes da! Klem fra Irene

 

Legg inn en kommentar

<< Home